Geoblog.pl    AniaWaldek    Podróże    Tajlandia 2013    Wyspa wyspa

Wyspa wyspa

Tajlandia, Ko Phangan

Po dotarciu na wyspę, szybko udaliśmy się na wcześniej wybraną już plażę Haad Yao, taksóweczką za dobrą cenę 250 BTH ( a nie w standardzie za 400 BTH). Na miejscu Waldemar pilnował walizy, a ja szukałam kwatery. Szybko wybór padł na Haad Yao Resort superior room, za znacznie niższą od proponowanej ceny i basta :)
Jest OK, łazimy po wszystkich dostępnych tutaj resortach i oceniamy jakość dań. Mamy już swój własny ranking wg którego
udajemy się na posiłki.
I tak Apache jest top one z uwagi na zajefajną kuchnię ostrości nie szczędzącą :) no i kurki, koguty, ba nawet jedno małe kurczę :)
Dwa lokalny sklepik, bo właścicielka ma piękną malutką sunię sih tzhu, która lgnie do mnie za każdym razem :)
Trzy różne lokale, w których jest akurat nasz znajomek z Nowej Zelandii ( niesamowicie pozytywny gościu) ze swoim szpicem, który
robi studium głupich kroków ;) jak to kudłaty psiak w takim upale ;) który niesamowicie " uśmiecha się" podczas zabiegów spa by Anna.
Oprócz spania, spacerków, jest walka z komarami. Dzisiaj w nocy Waldemar stanowił swoisty szwedzki stół dla komarków ;) i rano
nie był zbytnio z tego powodu zadowolony.. dodatkowo wzmagając efekt "radości" przebywaniem na plaży bez żadnych kremów ochronnych. Także teraz sam robi za Apacza z krainy Polandii..postękując co każde poruszenie blado czerwonego ciała, ku mojemu